Over Massage Sense

Massage Sense is opgericht in 2011 en is de afgelopen jaren beoordeeld als Nr. 1 van 42 Spa’s en Wellness bedrijven in Den Haag.

Het bedrijf is opgericht met als hoofddoel de klanten te voorzien van de hoogste kwaliteitsmassage en een geweldige en gastvrije sfeer. Een van de grootste prioriteiten van de oprichter is altijd geweest om uitstekende therapeuten in te huren, die de cliënten een superieure en onderscheidende behandeling kunnen geven. Dat heeft er enorm toe bijgedragen dat het bedrijf al die tijd op de eerste plaats is blijven staan en dat is de belangrijkste reden waarom de cliënten steeds weer terugkomen. Haar reclame was vooral mond-tot-mondreclame voor een aantal jaren.

Massage Sense werd in juli 2019 verkocht en staat nu onder nieuw management.

Het bedrijf wordt geherstructureerd volgens ons strategisch plan voor 2019/2020. We omarmen het verleden en richten ons op de toekomst waar het bedrijf naartoe gaat. De hoge waarden die ons onderscheiden blijven behouden.

De belangrijkste focus ligt op het behoud van uitmuntendheid in onze kwaliteitsnormen en op het leveren van meer waarde aan onze klanten.

Het is ook zeer belangrijk om ervoor te zorgen dat de therapeuten het gevoel hebben dat ze een waardevol onderdeel van het bedrijf zijn, en worden voorzien van een geweldige werkomgeving en omstandigheden.

Ons “concurrentievoordeel” is ons vermogen om intuïtieve massage te geven – om in de spieren, de houding en de aanwezigheid van de cliënt aan te voelen wat er nodig is – waar de pijn is, waar de spanning is. Er is een manier waarop jaren van studie van de techniek te combineren met een diepe kennis van kinesiologie en anatomie, die vervolgens wordt gesynthetiseerd met een acuut gevoel van empathie en het vermogen om mensen te “lezen” die ons in staat stelt om een massage-ervaring te bieden die precies is wat elke cliënt nodig heeft op dat gegeven moment.

We hebben herhaaldelijk gehoord van mond-tot-mond aanbevelingen die nieuwe cliënten binnenbrengen met woorden als “magische handen” en “een hoger gevoel van genezing”.

Naast dit geschenk, of talent, is er echter ook een gevoel voor wat er nodig is om een bedrijf te runnen: Hoe afspraken te versnellen om persoonlijke energie te besparen; hoe netwerken te gebruiken om potentiële cliënten te bereiken; hoe die fijne balans tussen persoonlijke service en professionele grenzen te behouden.